לא עוד "אדריכלים" – פסיכולוגים של מבנים: לחיות בוילת יוקרה ולהרגיש כאילו כל יום הוא חופש

16.05.2020

כשאנו מגיעים לבית מלון חלק גדול מהחוויה שלנו נמצא בשהות של המבנה. האם הוא נעים לעין, האם הוא "מספק לנו תחושה" של חופש? יש נוף? אין נוף? כל אלו הם חלק מהחוויה. בישראלביץ' אדריכלים אנחנו מודעים לכך שאחרי שכבר החלטתם להשקיע את מיטב כספכם בנחלה שרכשתם – אתם רוצים לקום מדי בוקר לבית שיספק לכם "תחושה". […]

כשאנו מגיעים לבית מלון חלק גדול מהחוויה שלנו נמצא בשהות של המבנה. האם הוא נעים לעין, האם הוא "מספק לנו תחושה" של חופש? יש נוף? אין נוף? כל אלו הם חלק מהחוויה. בישראלביץ' אדריכלים אנחנו מודעים לכך שאחרי שכבר החלטתם להשקיע את מיטב כספכם בנחלה שרכשתם – אתם רוצים לקום מדי בוקר לבית שיספק לכם "תחושה".

מה בין תכנון ובניה לרגשות?

כבני זוג אנחנו בישראלביץ אדריכלים רואים בתהליך התכנון כמעט תהליך רומנטי ובטוח שתהליך רגשי שאמור לסייע במרקם המשפחתי. הבניה של הוילה, התחושה, הרוגע שהיא תספק, החום, השמחה בעיניים בחדר הילדים והעניין שיהיה במקלט עם חדר הקולנוע הענקי, הם יהיו חלק משמעותי מהחוויות המשפחתיות שתחוו בבית, ואת כל אלו אנחנו לוקחים בחשבון.

עיצוב אדריכלי של דירות יוקרה על ידי הטובים ביותר

אנו משתמשים במגוון גוונים של לבן באמצעות קווים נקיים וכבר בשלב השיחה עמך ותאום הציפיות מתחילים להרגיש את החזון שלך מתבשל לנו בבטן. וילות היוקרה שאנו מתכננים, או יותר נכון לקרוא להם בתים מודרניים עם אפיון חם, אינן מתאימות לכל אדם. שכן בתור אחד מהמשרדים המובילים בישראל זכינו להגיע לרגע שאנחנו בוחרים את לקוחותינו. אמנם, אנחנו גם לא נוטים לסרב לעבודות תכנון של וילות יוקרה אך השאיפה שלנו היא להמשיך להיות הכי טובים שיש ולהשאיר את הלקוחות שלנו ואת כל מי שמביט על הילדים שלנו (הבתים שלכם) –  פעורי פה.

הכוונה היא שמדובר בהליך יצירה מבחינתנו ולכן אנחנו משתדלים לקחת לא רק עבודות שיכולות להציע לנו פרנסה אלא פרויקטים שמציעים אתגר, ובשביל שזה יקרה אנחנו תמיד מעדיפים להקדיש מזמננו בפרויקטים שמאפשרים לנו חופש יצירתי. אמנם, בעל המאה הוא בעל הדעה אך יש לנו מומחיות מיוחדת לקלוע לחזון שלכם ואנחנו תמיד מעדכנים את הלקוחות שלנו בהליך.