להכיר את האדריכל שלך: מה בין אפקט ה"וואו" לשקט בעיניים

16.05.2020

אז, יש לכם נחלה משלכם ועכשיו אתם רוצים לבנות את וילת חלומותיכם. מכירים את אלו שצועקים חזק יותר ולכן חושבים שהם צודקים? אז יש גם לקוחות רבים שחושבים שאם הווילה שלהם תהיה צעקנית ואגרסיבית יותר, היא גם תהיה מרשימה יותר. והתפקיד שלנו כאדריכלים הוא גם להציע לפעמים ללקוח לחשוב שניה על סוגיה זו ולהסביר לו […]

אז, יש לכם נחלה משלכם ועכשיו אתם רוצים לבנות את וילת חלומותיכם. מכירים את אלו שצועקים חזק יותר ולכן חושבים שהם צודקים? אז יש גם לקוחות רבים שחושבים שאם הווילה שלהם תהיה צעקנית ואגרסיבית יותר, היא גם תהיה מרשימה יותר. והתפקיד שלנו כאדריכלים הוא גם להציע לפעמים ללקוח לחשוב שניה על סוגיה זו ולהסביר לו – שהוא יכול לקבל את אפקט הוואו, ובמקביל גם לזכות בשקט בעיניים – אתם לא באמת חייבים בית צעקני.

 

מה בין ארכיטקסטורה לארכיטקטורה של שלווה בתוך מבצרכם

 

לישראלביץ' אדריכלים מומחיות אסטרטגית מיוחדת שמתמקדת בקו המודרני תוך הקפדה על הזרימה של הקווים, נפחים והניקיון הצורני. אנו בורחים מרעש עיצובי או קשקשת עיצובית, ויודעים לייצר ארמונות פאר – בעיצוב מינימליסטי, נקי. חף מקישוטים מיותרים.

אנחנו מאמינים בתכנון מינימליסטי וחלוקה נכונה של הבטון בין אם מדובר בבטון גלוי או מחולק. אנחנו אוהבים לפלרטט עם המשאבים ולייצר וילה שמחד יש בה המון פתחים ומאידך מציעה מסתורין בחזיתות אחרות כאילו ומדובר בסיפור דרמטי מעולם הפנטזיה או הרומנטיקה. אנחנו מאמינים בעיצוב שאינו מעמיס תוכן תוך עיצוב בתים מודרניים על זמניים שמתאימים לכל תקופה ויצירת "סיפור" לבית.

 

עיצוב בתים עם סיפורים

 

כשאני אומר סיפור אני מתכוון לכזה עם כמה פרקים. אנחנו מחברים בין החללים השונים תוך ניסיון לאפיין כל חלל עם פרק משלו. כך למשל אנחנו משלבים שלווה לצד דרמה במבנים שלנו, לדוגמא: יצירת מאסה אטומה וגדולה "המרחפת" מעל הריק. קרי קומת קרקע שכולה זכוכית ומעליה קומה א' אטומה עם חלונות סרט בהיקפם. שילוב בין צבעים ברורים ל-שקוף, מייצר עניין ותענוג לעיניים ולנשמה בבית חלומותיכם, וזאת, אנחנו עושים כבר במשך שנים.

 

קרא עוד: עיצוב דירות יוקרה