אל תוותרו על האור בוילה שלכם

16.05.2020

הטכניקה והאסטרטגיה התכנונית שלנו נקראת "תכנון סביבת מגורים". משמעות מונח זה היא אינה עוד בית בצורה כזו או אחרת, שכן הכוונה לפירוק והסרת המעטפת הקונבנציונלית של המבנה והטמעתו בתוך החוץ.   דירות ווילות יוקרה משולבים באור ובמסתורין   אלמנט תכנוני נוסף שמאפיין את ישראלביץ' אדריכלות הוא המסתורין בפרויקטים. אנחנו בורחים מתכנון של "עוד סתם מבנה" עם […]

הטכניקה והאסטרטגיה התכנונית שלנו נקראת "תכנון סביבת מגורים". משמעות מונח זה היא אינה עוד בית בצורה כזו או אחרת, שכן הכוונה לפירוק והסרת המעטפת הקונבנציונלית של המבנה והטמעתו בתוך החוץ.

 

דירות ווילות יוקרה משולבים באור ובמסתורין

 

אלמנט תכנוני נוסף שמאפיין את ישראלביץ' אדריכלות הוא המסתורין בפרויקטים. אנחנו בורחים מתכנון של "עוד סתם מבנה" עם בית, חלונות וכו' הפונה לחזית הקדמית של הרחוב. תכנון כזה אינו פרקטי היות והרחוב שומט את הפרטיות מהבית ואז למעשה כל היום התריסים לחזית מוגפים,  אז בשביל מה כל ההשקעה של אנשים בוויטרינות ופתחים ואור אם הם כל היום מוגפים? זה אולי נשמע כמו שאלה פשוטה (וטוב שכך), אבל תעשו ניסוי ותעברו בשכונת וילות – כמה מהן לדעתכן ודעתכם יהיו עם חלונות סגורים? התשובה היא הרבה – וחבל.

אור הוא שמחה, אור יודע לייצר אווירה בתוך הבית – אל תוותרו עליו. אור יודע להציע רומנטיקה לצד מסתורין, ושובבות לצד אווירה שקטה. אור יודע לעצב אווירה בתוך הוילה שלכם ותכנון נכון תוך לקיחה בחשבון של תנועת השמש יידע לנצל נכון את האור שלכם.

 

עיצוב וילות כמו במבצר עם חדרים מסתוריים

 

ההבנה המקצועית שלנו שנבנתה עם השנים במקצוע ,ביחד עם המשיכה למסתורין- שהוא למעשה אלמנט פיתוי ששומר על העניין שלכם ביצירת המופת בה תגורו, גרם לנו כבר בתחילת הדרך לחקור את השילוב של אור ותכנון ולהתחיל לתכנן חזיתות מסתוריות, עם בצבוצי אור, ואלמנטים מבניים שונים, כך שגם הפרקטיות מושגת – כי נוצרת פרטיות, ומאידך, נוצר כאמור עניין ולהט רגשי סביב הבניה.

בבנייה שלנו אנחנו מבקשים לייצר לכם עניין, להשאיר את האורחים שלכם פעורי פה ולאפשר לילדכם להיות נינוחים. זה כמו ציור אבסטרקטי טוב, שגורם להרגיש ולחוות, בזכות אלמנטים  בלעדיים משלו שאנו עושים בהם שימוש וכך מייצרים לכל מבנה אופי- פרטי – ובלעדי- משלו.

 

קרא עוד: עיצוב דירות יוקרה