טכנולוגיה בוילות יוקרה מחייבת במומחיות!

16.05.2020

השימוש הטכנולוגי בבניית בתי יוקרה ווילות מרהיבות הוא דבר בסיסי במסגרת השירותים שלנו. ישראלביץ' אדריכלים הוא משרד שמפעיל אנשי טכנולוגיה ובאופן טבעי חוקר את ההתפתחות הטכנולוגית והיכולת שלה להשתלב בתכנון אדריכלי במטרה ולהטמיע את מגוון הכלים החדשניים שיכולים להשתלב בבית חלומותיכם, שכן אין ספק שככל השנים עוברות הבניה נהיית טכנולוגית יותר.   אדריכלות וטכנולוגיה הולכים […]

השימוש הטכנולוגי בבניית בתי יוקרה ווילות מרהיבות הוא דבר בסיסי במסגרת השירותים שלנו. משרד אדריכלות ישראלביץ' הוא משרד שמפעיל אנשי טכנולוגיה ובאופן טבעי חוקר את ההתפתחות הטכנולוגית והיכולת שלה להשתלב בתכנון אדריכלי במטרה ולהטמיע את מגוון הכלים החדשניים שיכולים להשתלב בבית חלומותיכם, שכן אין ספק שככל השנים עוברות הבניה נהיית טכנולוגית יותר.

אדריכלות וטכנולוגיה הולכים ביחד

תכנון אדריכלי טכנולוגי הוא עולם בפני עצמו. בין אם מדובר ב"אינטרנט של דברים" שמדבר על חפצים שמתקשרים זה עם זה ובין אם מדובר באורות שנדלקים על ידי מחיאת כף, דלתות שנפתחות על ידי טביעת אצבע או בית שמבצע הוראות על ידי זיהוי קול. התכנון הטכנולוגי מאפשר לכם ליהנות מהבית הכי מתקדם שגורם לכם לנוח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות, ושלל פינוקים נוספים.

כשמיכלאנג'לו וגובס נפגשים נוצר קסם אדריכלי

צריך לומר, יש לקוחות שעושים טעויות ומבקשים לשלב את הטכנולוגיה בבית החלומות שלהם ומביאים אנשי טכנולוגיה – במקום אדריכלים עם ידע טכנולוגי או אדריכלים שכבר מראש אימנו ספקי טכנולוגיה מסוימים – להבין את האלמנט התכנוני, ובסוף מגלים את גודל הטעות. מאידך, אין הרבה אדריכלים שיודעים לשלב בין בניה מרהיבה ועיצוב פנטסטי לבין הטמעת טכנולוגית בתוך הבית והפיכתו לבית חכם – שלא לומר מבריק.

בישראלביץ' אדריכלים ניסיון רב בבניה ועיצוב של וילות יוקרה תוך שילוב טכנולוגיות חדשניות. האפשרויות מקורן בפרי הדמיון של לקוחותינו ולא פעם גם בפרי הדמיון שלנו שכן מתוקף תפקידנו אנו מאמינים שאדריכל איכותי הוא כזה שיודע לא רק לתרגם את תשוקות העיצוב של הלקוח אלא – לחשוב בשבילו ולשדרג את תשוקותיו. וכך, אנחנו יודעים להביא לכם את התוצר המקסימלי. בין אם מדובר בלקוח שביקש שבוילה שלו יהיה מקלט אטומי לשעת צרה בין אם מדובר בלקוח שביקש שבוילה שלו תהיה בריכה עם גג נפתח ונסגר ובין אם מדובר בלקוח שביקש טלוויזיה שטוחה ענקית שיודעת להסתובב בתוך הקיר, פעם אחת לכיוון הסלון ופעם אחרת לכיוון המטבח.

כן, טכנולוגיה היא חלק מהמותרות שאתם יכולים להרשות לכם לשלב – בתוך הבית, במסגרת בנייתו, כבר בשלב התכנון. זו חשיבה אדריכלית נכונה.

קרא עוד: עיצוב דירות יוקרה