RESIDENTIALS

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה דורש מהמעצב / אדריכל רמות גבוהות ביותר של ידע ותכנון, תוך הקפדה יתרה על שימושע בחומרי גלם איכותיים ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכל דרישה וצורך טכני במבנה.  העיצוב משקף את האופי של הדיירים, את הצרכים האישיים שלהם ואת החזון שלהם לגבי הדירה המושלמת מצד אחד ואת היצירתיות ואת רמת הכישרון של המעצב מצד שני. השילוב הייחודי בין שני הצדדים מוליד בכל פעם תוצאה שונה ודירה ייחודית.

תקציב, תכנון, חומרי גלם

כל תכנון דירה עומד בפני עצמו ובעל מאפיינים מוגדרים, אך בכל הקשור לעיצוב דירות יוקרה, החלומות גדולים יותר, גרנדיוזיים יותר, כאלו שניתן בהחלט להגשים ולממש את כולם ללקוח. חשוב לדעת כי ללקוחות אמידים ישנם צרכים ייחודיים המבקשים תכנון מוקפד יותר, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וזאת כמובן תוך התאמה לכל דרישה. בניית הפרוגרמה מולבשת על היכרות עמוקה עם הלקוח, היכרות עם מנהגים, תחביבים, אופי חיים ובילויים וכל פרט נוסף אחר שיעזור לתכנן ולעצב את דירת היוקרה המושלמת. 

תקציב. למרות שמדובר על עיצוב יוקרתי, אין זה אומר שאין מסגרת תקציבית, אך כן בהחלט ניתן לומר כי התקציב גמיש יותר מעיצוב דירה סטנדרטית, שכן, בתחום היוקרה אנו מרבים בייבוא פריטים שונים מחו"ל, גופי תאורה, מטבחים ורהיטים של מעצבים בינ"ל ואביזרים ייחודיים אחרים עפ"י דרישת הלקוח.

שימוש בחומרי גלם ייחודיים. כאשר אנו רוצים להדגיש עיצוב יוקרתי, כמובן שנעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים וייחודיים, תוך הקפדה על סטנדרט עיצובי טכנולוגי גבוה ביותר וכמובן ביצוע ויישום ע"י אנשי המקצוע הטובים ביותר. חומרי הגלם הנחשבים יוקרתיים הינם כמובן – עץ/ פורניר, זכוכית, נירוסטה, בטון, שיש וחומרים נוספים חדשים שנכנסים לשוק.

ניקיון עיצובי. עיצוב יוקרתי ומינימליזם הם צמד מונחים שהולכים יחדיו ומאופיינים בשילוב קלאסי של פונקציונליות מול פשטות, חללים רחבים וגבוהים, קווים ישרים, צבעים בהירים ונגיעות צבע ליצירת דגשים, גוונים מונוכרומטיים. אדריכל המתמחה בתכנון ועיצוב דירות יוקרה יידע את השילוב המדויק והמושלם בין כל אלו תוך הקפדה על איזון והרמוניה מושלמים בכל חלל וחלל בבית / בדירה. 

עיצוב דירות יוקרה. קו הגמר. כל הנאמר כאן חשוב מאוד בעיצוב דירות יוקרתי, אבל מי שיביא אתכם אל החלום בוודאות הוא האדריכל שתבחרו לפרויקט שלכם. ולכן, בדקו אילו פרויקטים ביצע האדריכל המיועד ומהן ההמלצות שקיבל מלקוחותיו ולא פחות חשוב – פגישה פרונטלית. כאן תוכלו להרגיש את האדם שמאחורי האדריכל, מיהו, מהו הניסיון שלו, היכרותו עם חומרי גלם מיוחדים, אילו רעיונות יצירתיים / מקוריים הוא יודע להביא, והכי חשוב – האם יש ביניכם כימיה. 

מחפשים עיצוב יוקרה עוצר נשימה לדירתכם בתל אביב?

ישראלביץ אדריכלים ועיצוב פנים כאן כדי להגשים את חלומות העיצוב שלכם! עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בעיצוב דירות יוקרה בתל אביב והמרכז, אנו מציעים לכם שירות מקצועי, יסודי ואיכותי ללא פשרות.

הצוות המיומן שלנו, בראשותו של האדריכלים דן והילה ישראלביץ, ידוע ביכולתו ליצור חללים ייחודיים המותאמים באופן אישי לצרכים ולרצונות שלכם. אנו משלבים יצירתיות בלתי מתפשרת עם הבנה מעמיקה של טרנדים עיצוביים חדשניים, תוך שימוש בחומרים יוקרתיים וטכנולוגיות מתקדמות.

אנו מעניקים ללקוחות שלנו שירות מלא ואישי, ליווי צמוד ומקצועי לאורך כל הפרויקט, עד קבלת המפתח. 

להתייעצות וקביעת פגישה חייגו ל –  03-68393030  (שלוחה 0 לימור)