אדריכלי חלומות. אדריכלות חלומית. חלום של אדריכל. מהם אותם אדריכלי חלומות ומה באמתחתם, גרם לכך שזכו לתואר חלומי שכזה? ובכן, על מנת להיות ראויים לתואר אדריכלי החלומות, עברו דן והילה ישראלביץ', זוג בחייהם הפרטיים ובחייהם המקצועיים, מסע מרתק ברחבי תבל, ממנו שאבו השראה לאדריכלות יוקרתית, מודרנית ברמות הגבוהות ביותר, כזו שמאפיינת כיום את הקו התכנוני של משרדם, שהוקם אי שם בשנת 1997 ותכנן מאז מאות פרוייקטים יוקרתיים וילות מפוארות בכל רחבי הארץ, כאלו שהגשימו את חלומם של לקוחותיהם הרבים.

ישראלביץ'. אדריכלי החלומות שלכם. 

לא בכדי זכה משרדם של דן והילה ישראלביץ' לתואר היוקרתי, שכן, אדריכלות המשרד מאופיינת בהעצמה רגשית שגורמת לשוהים בחללים השונים לתעצומות נפש והתרגשות אל מול שילובים מופלאים של עיצוב מינימליסטי ואלמנטים ייחודיים, המאפיינים כל מבנה/ בית בפני עצמו. דן והילה ישראלביץ' מפתיעים בכל פעם בבואם לתכנן פרויקט חדש, שכן, מטרתם היא לתכנן בית פרטי מודרני, יוקרתי, בעל סביבת חיים מפנקת במיוחד שתענה ללקוח על כל הרצונות, דרישות ובעיקר – חלומות. 

כתבה שהתפרסמה ב YNET

מהי אדריכלות חלומית? 

אנו מאמינים כי אדריכלות חלומית לוקחת את התכנון לרמות אחרות, גבוהות ומפוארות ביותר, אך מבלי לוותר על פונקציונליות יומיומית/שימושית. אנו מייצרים ללקוחותינו וילות מפוארות אך מקפידים לשמור על פרטיות בעלי הבית וזאת באמצעות מבנים ייחודיים ששומרים על מראה מאופק ומסתורי מן החוץ, אך ככל שנכנסים פנימה אל הבית, עוברים מעין "מופע שכבות" בו מתגלים עוד ועוד חללים כאשר הקו העיצובי נמשך כמו פס אחיד לכל אורכו. חלומית ככל שתהיה, עדיין אדריכלות צריכה להיות מותאמת לאדם שגר במבנה ולכן על מנת שהחלום אכן יהיה מושלם, עלינו לייצר קשב וסובלנות, לאפשר ללקוח לבטא את עצמו, את רצונותיו, מה הוא אוהב ומה לא, כמו למשל- איך נראה מהלך היום שלו, מה העיסוק, התחביבים, מנהגי האירוח של המשפחה וכל פרט אחר שיכול לצייר תמונה שלמה של תכנון עפ"י צרכים ופונקציונליות. 

איך כל זה עובד ביחד? 

אם יש לכם חלום של בית, אנו נשמח מאוד להגשים לכם אותו. הוילות שאנו מתכננים, מדגישות חללים ציבוריים רחבי ידיים, בעלי מראה נוקשה בדר"כ, משולבי ניגודיות של חומרים וצבעים. ככל שנכנסים יותר אל החללים הפרטיים, אנו מקבלים אווירה רכה ואינטימית יותר, עם צבעים פסטלים רכים/ מונוכרומטיים. הבית שלכם מספר את הסיפור שלכם, סיפור החיים והמסעות שעברתם ולכן חשוב שתבחרו את "הסופר" שיוכל לספר אותו בצורה ובאופן הטובים והחלומיים ביותר, כך שבכל פעם שתצאו מהבית ותחזרו אליו בסופו של יום, ההתלהבות לא תיפסק גם לאחר שנים רבות, כמו גם הרלוונטיות של הסיפור שמתלווה אליו. 

ישראלביץ' אדריכלים.

המשרד מתכנן ומעצב וילות יוקרה מפוארות בכל רחבי הארץ, כמו גם מבנים מוסדיים ייחודיים. אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל אורכו של התהליך משלב התכנון, עובר דרך הלבשת הבית ועד קבלת המפתח. איתנו תוכלו להגשים כל חלום שתרצו, במקסימום!

נשמח לעמוד לרשותכם. 

קרא עוד: עיצוב בתי יוקרה | עיצוב בתים פרטיים | אדריכל