אדריכלים במרכז דן והילה ישראלביץ

16.05.2020

תחום האדריכלות באזור המרכז נמצא בחזית החדשנות וההתפתחות בארץ. אדריכלים מקומיים ממשיכים לפרוץ דרך ולמצוא פתרונות יצירתיים לאתגרים האורבניים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים ידידותיים לסביבה. גישות חדשניות כמו תכנון עירוני חכם, בנייה ירוקה ותכנון פרטני מותאם אישית צוברות תאוצה, ומבטיחות עתיד מזהיר לאדריכלות במרכז בפרט וברחבי העולם בכלל.

מעטים הם המקצועות בהם האנשים העוסקים בתחום אכן בעלי השפעה רבה על המוצרים אותם הם יוצרים וכמובן השפעה על הסביבה, על התרבות ועל איכות חייהם של המוני אנשים. כאלו הם האדריכלים ומעצבי הפנים. בארץ נוכל למצוא משרדי ארכיטקטים ועיצוב פנים רבים מאוד. אך במרכז הצפיפות שלהם תהיה רבה יותר. הסיבה הנה כי באזור זה נבנים פרויקטים רבים יותר. אם כך, מציאת אדריכלים ומעצבי פנים במרכז תהיה קלה יותר. אך לא תמיד אפשרויות הבחירה הרבות יועילו לנו למצוא את אותם אדריכלים ומעצבי פנים במרכז אשר יהיו גם מקצועיים וגם יעמדו ביעדים אותם נציב

טכנולוגיות בנייה מתקדמות במרכז הארץ: חדשנות, קיימות והתאמה לאקלים

מרכז הארץ הוא מוקד של חדשנות בתחום טכנולוגיות הבנייה. אדריכלים וקבלנים במרכז משלבים חומרים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות תוך התחשבות בתנאי האקלים הייחודיים שיש בישראל. למשל:

שימוש בחומרים חדשניים:

  • בטון: תעשיית הבטון בארץ מתקדמת מאוד ומשתמשת בטכנולוגיות חדשניות המייצרות חומרים ייחודיים המאפשרים בנייה חזקה ועמידה יותר, תוך חיסכון במשאבים וצמצום פגיעה בסביבה.
  • פלדה: פלדה היא חומר חזק וגמיש, המשמש לבניית מבנים גבוהים ומורכבים. בארץ נעשה שימוש נרחב בפלדה בשילוב עם חומרים אחרים, כמו זכוכית ובטון, ליצירת חזיתות מרהיבות וחללים פתוחים. ניתן לאתר אדריכל במרכז אשר מתמחה בתחום זה לקבל תכנון ייחודי ומקורי.
  • זכוכית: זכוכית פופולארית מאוד בבנייה מודרנית, היא מאפשרת חדירת אור טבעי וחיבור לחוץ. אדריכל במרכז יעשה שימוש נרחב בזכוכית חזקה כאלמנטים עיצוביים / פרקטיים כאחד אשר יביאו לידי ביטוי את החזון העיצובי שלו בצורה מיטבית.

חדשנות:

  • בנייה ירוקה: יותר ויותר אדריכלים במרכז מיישמים בנייה ירוקה במבנים אותם הם מתכננים ומשלבים טכנולוגיות שונות כמו בידוד תרמי, מערכות אנרגיה סולארית וחומרים ידידותיים לסביבה.
  • בנייה מודרנית:  במרכז הארץ נראה פריסה רחבה יותר של בנייה מודרנית המתאפיינת בקווים נקיים, חללים פתוחים וגמישות תכנונית. אדריכלים במרכז הארץ משלבים טכנולוגיות בנייה מתקדמות ליצירת מבנים מודרניים ייחודיים.

התאמה אקלימית:

  • האקלים בישראל מאופיין בקיץ חם וחורף גשום. אדריכלים במרכז הארץ מתאימים את הבנייה לאקלים זה, תוך שימוש בצל, אוורור טבעי וחומרים מתאימים המושגים באמצעות תכנון נכון של המבנה, שימוש במרפסות ובגגות הצללה, נטיעת עצים ועוד.

כיצד נוכל לבחור משרד אדריכלים ומעצבי פנים במרכז בצורה חכמה?

כפי שנטען קודם לכן, מציאת אדריכל עבור פרויקט בו נהיה מעורבים יכול להיות משימה קלה יותר בעיקר אל מול ההיצע הרב שנמצא באזור המרכז. הדבר נכון גם עבור משרדי עיצוב פנים. חשוב מאוד באם יתאפשר למצוא משרד אשר מעניק שירותי עיצוב לצד תכנון בתים כך שתהליך הליווי יהיה מושלם. כולנו מבינים כי כל תחילת פרויקט נדל"ן מתחיל כמחשבה ואח"כ כרעיון שמוצג על דף הנייר. עד לשלב הכניסה לבית ישנו זמן רב ושלבים רבים בדרך. אם נימצא בחברת אנשי מקצוע אשר כל אחד יוכל לתת מעצמו בכל שלב נתון, הרי זה מבורך.

אולם, לא כל כך בקלות נרקום עסקה עם אדריכלים ומעצבי פנים במרכז (וגם במקומות נוספים בארץ). חשוב כי נלמד אודותם היטב, נצפה בפרויקטים אשר עברו תחתיהם וכמובן נקבל המלצות חיוביות עד כמה שאפשר.
3 הנתונים הנ"ל ועוד כמוהם יהיו הסממן שיאשש את החלטתנו לבחור באחד מהמשרדים אותם בדקנו. לאחר שנחליט על המשרד המתאים נוכל לדבר על התקציב אשר עומד לפנינו ולראות האם תהיה התאמה בין הצדדים לקראת תחילת הדרך. אנשי המקצוע של אותו משרד בו בחרנו של אדריכלים ומעצבי פנים במרכז, יצטרכו לוודא האם באפשרותם למלא אחר הבקשות שיעלו מאתנו בצורה מושלמת.

רכישת ובניית בית יכולה להיות הפרויקט הכי גדול בחיים ועל כן אין לזלזל אלא להשקיע את מירב המאמצים להכין את כל העבודה בצורה נבונה ומועילה. כמו בשאר המצבים בחיים אשר דורשים תכנון מדוקדק גם בטרם נבנה את הבית החדש נעשה כל שביכולתנו להעמיד שורת מקצוענים שיסייעו לנו בכל שנידרש לו.

ישראלביץ' אדריכלים במרכז. חלומות יוקרתיים מתגשמים

בישראלביץ' אדריכלים מאמינים כי צרכי הלקוח הינם בראש סדר העדיפויות. לכל לקוח מוקצה צוות אדריכלים ומעצבים ייעודי, אשר מלווה אותו לאורך כל תהליך הפרויקט, החל משלב התכנון הראשוני ועד לשלב הביצוע. הצוות מקיים פגישות עבודה שוטפות עם הלקוח, על מנת להבין את רצונותיו, צרכיו וחלומותיו, ולהתאים את התכנון באופן אישי עבורו.

לישראלביץ' אדריכלים ניסיון רב בתכנון ועיצוב של בנייני מגורים יוקרתיים, מרכזי מסחר, מבני ציבור, דירות יוקרה ובתי יוקרה המשולבים במרחבי מחייה מפנקים. המשרד מתמחה ביצירת חללים ייחודיים ומותאמים אישית, תוך שימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמות. צוות האדריכלים והמעצבים שלנו שם דגש על כל פרט ופרט, החל מתכנון חלוקת החלל ועד בחירת הריהוט והאביזרים.

לישראלביץ' אדריכלים ניסיון רב בתכנון וביצוע של פרויקטים מורכבים ובהתמודדות עם אתגרים תכנוניים ולוגיסטיים מורכבים, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ובתקציב.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

ישראלביץ' אדריכלים במרכז הארץ

קראו עוד: עיצוב דירות יוקרה בתל אביב