default

הבית שלכם הוא המקדש שלכם. מקום מפלט מהמולת החיים, בו אתם יכולים להירגע, להתנתק וליהנות מהדברים החשובים באמת. אם אתם חובבי סגנון יוקרתי מינימליסטי, אתם ודאי מחפשים בית שמשקף את האסתטיקה הייחודית שלכם עם חללים מפנקים, אלגנטיים, נטולי עומס וקישוטיות יתר, המשלב קווים נקיים, חומרים איכותיים וצבעים מונוכרומטיים. מעוניינים בתכנון בית פרטי 2 קומות? המשיכו לקרוא

בין אם מדובר על תכנון דירת יוקרה, פנטהאוז, או תכנון בית פרטי בן 2 קומות, חשוב לוודא כי אדריכל מנוסה ומקצועי, המתמחה בתכנון הנדרש יוביל את הפרויקט שלכם, וזאת מכמה סיבות:

  • אדריכל בעל ניסיון יידע כיצד לתכנן את הבית בצורה פונקציונלית ויעילה, תוך התחשבות בצרכי הלקוח, בתקציב ובדרישות הרשויות.
  • לאדריכל מנוסה ידע נרחב בתחום הבנייה, החומרים והטכנולוגיות החדשות ביותר ולכן יוכל למצוא את הפתרונות המתאימים והטובים ביותר עבור הבית שלכם.
  • משרד אדריכלים מנוסה יוכל לתרגם את החלומות והרצונות שלכם לתוכנית אדריכלית ייחודית שתשקף את הטעם האישי שלכם.
  • אדריכל מקצועי ומקושר יוכל לחסוך לכם זמן יקר ומאמץ רב בכל הקשור לבירוקרטיה מול הרשויות ופיקוח על עבודות הבנייה.

בית חלומות בן 2 קומות: יתרונות שאסור להחמיץ

תכנון בית פרטי בן 2 קומות הינו תהליך ארוך ומוקפד הכולל פרטים רבים, לכן, מומלץ להתייעץ עם אדריכל מנוסה שיוכל לסייע תוך התחשבות בצרכים, בתקציב ובדרישות הרשויות. הבאנו לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים בתכנון בית פרטי עם 2 קומות:

  • ניצול יעיל של שטח :בניית בית בן 2 קומות מאפשרת ניצול יעיל יותר של שטח המגרש, תוך שמירה על גינה/ חצר מרווחת. זהו פתרון אידיאלי למשפחות עם ילדים או למי שזקוקים לחללים רבים.
  • חלוקה פונקציונלית: ניתן לחלק את הבית בצורה פונקציונלית מושלמת, תוך הקצאת קומה אחת לחללים ציבוריים כמו סלון, פינת אוכל, מטבח, שירותי אורחים, וקומה שנייה לחללים פרטיים כמו חדרי שינה, חדרי רחצה, חדר עבודה ועוד.
  • פרטיות: הקומות הנפרדות מאפשרות יצירת תחושה של פרטיות ושלווה, הן עבור ההורים והן עבור הילדים.
  • נוף פתוח: תכנון בית בן 2 קומות מאפשר ליהנות מנוף פתוח יותר.
  • אפשרויות עיצוב: בניית בית בן 2 קומות פותחת מגוון רחב של אפשרויות עיצוב אדריכלי ופנים, תוך יצירת מרחבי מחייה מפנקים במיוחד.
  • השקעה משתלמת: בניית בית בן 2 קומות עשויה להוות השקעה משתלמת לאורך זמן, מבחינת ניצול שטח יעיל ומבחינת ערך הנכס.

כך תבחרו אדריכל מומחה לתכנון בית פרטי בן 2 קומות

בכל הקשור לתכנון ובנייה של בית פרטי בסגנון מודרני / מינימליסטי יוקרתי, כאשר אתם מחפשים אחר האדריכל או משרד האדריכלים אתו תוכלו לצאת לדרך להגשמת החלום, עליכם לקחת בחשבון כמה פרמטרים אשר יכולים להטות את הכף לפרויקט מוצלח או פרויקט נכשל.

משרד אדריכלים המתמחה בתכנון בית פרטי בן 2 קומות בסגנון יוקרתי מינימליסטי, יוכל להביא אתו ידע נרחב בתחום הכולל:

  • הבנה מעמיקה של עקרונות היצירתיות והעיצוב המינימליסטי.
  • ניסיון בעבודה עם חומרים יוקרתיים ייחודיים כמו אבן טבעית, בטון, שיש, עץ גושני, זכוכית, פלדה ועוד.
  • היכרות עם טכניקות עיצוב מתקדמות כמו תאורה נסתרת, מערכות שמע חכמות ועוד.
  • פתרונות אחסון חכמים אלגנטיים שיסתירו את כל המזווה, מחסן, ארונות שונים וישמרו על מראה נקי ומסודר.

 לקבלת ההחלטה תמיד כדאי לבדוק את תיק העבודות של האדריכל, לשאול לקוחות עבר על ניסיונם בעבודה מולו.

אודות ישראלביץ אדריכלים

הוקם בשנת 1997 על ידי דן והילה ישראלביץ' ומתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, וילות יוקרה, פנטהאוזים, אחוזות ועוד.  המשרד ידוע בגישתו הייחודית המשלבת יצירתיות, תכנון מדוקדק ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על יצירת חללים פונקציונליים, נוחים ומעוצבים והתחשבות בצרכים וברצונות של הלקוחות.

המשרד משלב שירותי אדריכלות ועיצוב פנים תחת קורת גג אחת ובו צוות מנוסה ומקצועי של אדריכלים, מעצבים ויועצים. באמתחתנו כמה וכמה פרויקטים של תכנון בתים פרטיים בני 2 קומות כמו למשל: בית פרטי בכפר שמריהו (כולל 5 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה, סלון מרווח, מטבח גדול וגינה ירוקה), וילה יוקרה בהרצליה פיתוח (כולל 4 חדרי שינה, 4 חדרי רחצה מרווחים ומפנקים, סלון מפואר, מטבח מאובזר וגינה עם בריכה), פנטהאוז בתל אביב (כולל 2 חדרי שינה מעוצבים, 2 חדרי רחצה, סלון פתוח, מטבח מודרני ומרפסת גדולה עם נוף פנורמי) ופרויקטים יוקרתיים רבים אחרים הפרוסים בכל רחבי הארץ. לתיק עבודות הקליקו כאן 

אנו מלווים את הלקוח לאורך כל תהליך התכנון והבנייה, החל משלב הרעיון ועד לשלב האכלוס.