אחד ממקצועות הלימוד המבוקשים ביותר בישראל הוא מקצוע האדריכלות. עם זאת תנאי הקבלה הנוקשים למוסדות המלמדות אדריכלות בארץ הם מהקשוחים שיש. המוסד המבוקש ביותר הוא הטכניון והוא מוציא משורותיו את האדריכלים המובילים בישראל. הטכניון מאפשר לימודים לתואר ראשון ושני. סה"כ ישנם 5 מוסדות המלמדים את מקצוע האדריכלות. בכל שנה יוצאים כ-350 אדריכלים חדשים אשר עברו את […]

אדריכלים מובילים בישראל

אחד ממקצועות הלימוד המבוקשים ביותר בישראל הוא מקצוע האדריכלות. עם זאת תנאי הקבלה הנוקשים למוסדות המלמדות אדריכלות בארץ הם מהקשוחים שיש. המוסד המבוקש ביותר הוא הטכניון והוא מוציא משורותיו את האדריכלים המובילים בישראל. הטכניון מאפשר לימודים לתואר ראשון ושני. סה"כ ישנם 5 מוסדות המלמדים את מקצוע האדריכלות.

בכל שנה יוצאים כ-350 אדריכלים חדשים אשר עברו את הבחינות הנדרשות ומקבלים הרשאה לעבוד בתחום.בישראל פועלים כ-7,500 אדריכלים.על מנת לקבל את תעודת האדריכל עבור מי שסיים לימודיו בחוץ לארץ חייב האדם לעבור מבחני רישוי מותאמים.כמובן שגם מי שמסיים את לימודיו בארץ חייב לעבור בחינות אלו,  במתכונתם המלאה. אורך כל מבחן כזה נמשך כשמונה שעות. אדריכלים מובילים בישראל הם בעלי ההכשרה המתאימה וההולמת ביותר לעסוק במקצוע זה.הם אלה שעמדו בכל דרישות הלימודים הנוקשים ולאחר מכן בבחינות הרישוי.

לבדוק את ההסמכה וגם את הנסיון

כאשר פונים אל אדריכל בודד או אל משרד אדירכלות חשוב לברר את מידת ההסמכה שלו. אין זה מבטיח שכל מי שלמד שמוסד ש"נחשב" יותר הוא בעל הכישורים הגבוהים יותר שכן מה שבאמת מכשיר את האדרכיל לעבודה אילו שנות הניסיון שלו והעבודה בשטח מול גורמים פרטיים ולקוחות עסקיים.פרויקטים גדולים יכול לשמש בסיס מצוין להתפחותו של אדריכל מוביל, אך עם זאת, גם פרויקטים קטנים נותנים כלים ויכולות ייחודיות.

אדריכל אשר היה מעורב בהרבה פרויקטים של בעלי בתים קטנים יכול להתאים למשימות גדולות יותר ולפעמים זה שעבד מול לקוחות גדולים יתקשה בתכנון בתים פרטיים.מקצוע אדריכלות הוא אחד המקצועות המרתקים ביותר שיש הודות לשילוש בין היצירתיות לבין הפרקטיות. אדריכלים רבים חשים סיפוק מעבודתם על אף השחיקה של השנים.הברכה הגדולה להשאר בתודעת ההמונים, בזכות הרחובות, הבתים, הבניינים, בתוכננו,  גם הרבה זמן אחרי לכתך, היא תגמול רוחני הולם עבור האדריכל.

ישראלביץ הוא משרד אדריכלות יצירתי ומקצועי, המתמחה בתכנון ועיצוב בתי יוקרה ומרחבי חיים מפנקים. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, אנו מספקים חווית מגורים עילאית ללקוחותינו. כל פרויקט מתוכנן בקפידה, מהצד התכנוני והפרקטי ועד לפרטים הקטנים ביותר. ישראלביץ – כשהאדריכלות פוגשת ביצירתיות!